.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای کمک به باشگاه داماش صورت گرفت
درخواست 2 میلیاردی نمایندگان رشت از استاندار گیلان
شمال نیوز: دو نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از استاندار گیلان درخواست 2 میلیارد ریال برای کمک به باشگاه داماش را کردند.

به گزارش شمال نیوز، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس درباره درخواست وی و حسن تامینی دیگر نماینده مردم این شهر برای کمک به داماش از استاندار گیلان، اظهار کرد: به دلیل معضلات به وجود آمده بین مالک و مدیرعامل باشگاه داماش گیلان عملاً اداره امور باشگاه با اخلال مواجه شده است.

وی افزود: اختلافات چنان پیکر تیم مقتدر داماش را ضعیف و نحیف کرده که در روزهای پایانی لیگ برتر فوتبال کشور بیم سقوط این تیم به لیگ دسته اول فوتبال می‌رود و این مسئله جامعه ورزشی را نگران کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حساسیت روزهای پایانی و مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان حضور این تیم را مخاطره‌آمیز کرده و فرصت ارزشمند فرهنگی‌اجتماعی خاستگاه جوانان شهرستان رشت یعنی حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را در هاله‌ای از ابهام برده است.

وی با اشاره به اینکه کوچک‌ترین کوتاهی درباره باشگاه داماش این فرصت ارزشمند را به یک تهدید اجتماعی تبدیل کرده است، یادآور شد: انتظار بنده و حسن تامینی دیگر نماینده مردم رشت در مجلس از استاندار گیلان تقاضای 2 میلیارد ریال به عنوان کمک و مساعدت ویژه به باشگاه داماش برای برون‌رفت از بحران است.

کوچکی‌نژاد متذکر شد: امیدواریم استاندار گیلان با موافقیت به این درخواست و با همت و غیرت جوانان پرتلاش تیم داماش شاهد حفظ و صیانت از فوتبال رشت باشیم.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.237 seconds.